Panda 4.1 wydana!

Doczekaliśmy się. Algorytm Panda w wersji 4.1 został wydany - tak poinformował na profilu Pierre Far, pracownik Google UK. Jak napisał pan Far w informacji, altualizacja została wprowadzona przy współpracy z webmasterami. Ma ona objąć od 3 do 4 procent zapytań do dużych witryn, co teoretycznie ma przełożyć się na wzrost małych i średnich stron internetowych. Skupmy się jednak na samym algorytmie Panda.

Co to jest algorytm Panda?

Którto. Algorytm Panda po raz pierwszy wprowadzony został w sierpniu 2011 roku i miał za zadanie obniżyć widoczność stron dostarczających treści o niskiej jakości, a promować witryny serwujące treści przyjazne użytkownikom.

Panda 4.1 wydana!

Przykład

Mamy 3 witryny:

  1. Pierwsza posiada dużo krótkich treści.
  2. Druga przedstawia wyczerpujące treści, jednak są skopiowane od innych.
  3. Ostatnia zawiera treści unikalne i pisane przez redaktorów serwisu.

Przed wprowadzeniem algorytmu Panda strony 1 i 2 są wysoko w wynikach wyszukiwania, natomiast 3 oscyluje niżej niż 1 i 2. Po wprowadzeniu Pandy strony 1 i 2 zanotowały duży spadek pozycji w wynikach wyszukiwania Google oraz spadek ruchu. Jednocześnie witryna 3 została doceniona za wartościową treść i jej pozycja w SERPach wzrosła, co może przełożyć się na wzrost ruchu przychodzącego.

Powiadomienie cookies

Strona lukaszbacik.pl zapisuje pliki cookies na komputerach odwiedzających ją internautów. Czytaj więcej.