Wyniki wyszukiwania Google to nie tylko wyniki organiczne, ale także reklamy AdWords. Kilka dni temu Google poinformowało, że wprowadza kolejne udogodnienie mające poprawić klikalność w reklamy. Czym jest zatem nowe rozszerzenie reklam?
Nowe rozszerzenie reklam AdWords
Google postanowiło poprawić klikalność w boksy znajdujące się nad wynikami organicznymi. Sam osobiście rzadko kiedy zwracam uwagę na reklamy w SERPach, jednak to właśnie tam zajdą zmiany. Otóż postanowiono dać możliwość reklamodawcom dokładniej określić parametry oferowanych towarów/usług. Tymi parametrami mają być np. darmowa dostawa, całodobowy support.
Reklamodawca będzie miał możliwość w każdej chwili edycji danej treści objaśnień do reklam. Naturalnie każdy będzie mógł zastosować osobne objaśnienia dla urządzeń mobilnych i osobne dla urządzeń stacjonarnych.
Kiedy?
Nowość jest wdrażania stopniowo, jak przystało na gigantów. Na pierwszy ogień poszły oczywiście USA. Kiedy nowe rozszerzenia trafią nad Wisłę? Chodzą słuchy, że ktoś już to widział w polskiej wersji Google.